maandag 14 september 2015

Shabby chic kittens

Hey bloggies,

Hier heb ik nou zo naar uit gekeken om jullie de nieuwe kittens te presenteren!!
Voor het eerst is hier een vierling geboren, en mooi dat ze zijn ik ben best trots!!!


Zelf had ik het idee om een vierling te maken en dat wilde ik al heel lang maar poeh ga daar maar eens naartoe werken.


en gezellig dat ze het hebben zelfs het poppenkind is er bij komen zitten


ze beloven elkaar gelijk eeuwige vriendschap.........


gezellig zo , het zijn echte zusjes en houden elkaar stevig vast, een zussenband die nooit verloren zal gaan!!


met zijn alle in beraad maar niemand mag het horen!!!


kijk die snoezige staartjes toch!!!!!





O wat is het fijn om samen jarig te zijn!!! 

Ik hoop dat jullie hebben genoten net als ik!!

Tot snel!!
Veel liefs 
Sharon
xxx


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...